tirsdag den 8. april 2008

Tænker du tit!!!!!

Jeg blev spurgt fornylig om jeg jeg stadig tænkte på S.
Ja, det gør jeg, svarede jeg. Jeg tænkte lidt og forsatte.
Jeg tænker på S som en dejlig ferie, som et godt sted man kan tage hen, et sted der er gemt væk bagest i tankerne. Nogle tanker man kan tage frem, når man har lyst til at har nogle dejlige minder.

Men når jeg tænker på S, tænker jeg også på den lykkeligeste ferie, paradiset, drømmeferien.
Hvor man ligger på stranden, og alt er perfekt, men pludselige vælter tsunamien ind over stranden og sprede død og ødelæggelse.
Når man tænker tilbage på den ferie, kan man ikke lade værer med at tænke på den ferie der var så perfekt, men sluttede så bragt.
Man tænker hele tiden tilbage, og spørg sig selv, hvorfor lå jeg lige her på stranden på lige netop det forkerte tidspunkt. Hvis jeg bare havde tage på denne ferie et år senere, så var det aldrig sket.

Ingen kommentarer: