tirsdag den 21. oktober 2008

Youtube

Så blev det youtube's tur.
Dette fanstatiske site har jeg brugt timer på, dog er jeg mere til den seriøse del af Youtube.
Jeg smider lige et par klip, så i kan se hvad jeg få min tid til at går med..

Torture Squad
Jeg vente 4 dage på at se dem på Wacken,, og de var det hele værd.. :-)
Et super brasiliansk band,,



Exodus
Endnu et band jeg så på Wacken, har fulgt dem en del år.
De er et gammelt 80'er band der har holdt ved lige siden, dog med de verse udskiftninger.



Wall of death - Exodus
Lidt af mig selv på Wacken, det har dog ikke lykkes mig at finde mig selv.
Men jeg er der et eller andet sted, men sort/hvid pandebånd på.



3 inches of blood

Dette dejlige canadiske band var et jeg først stiftede bekenskab med lige før wacken.
Desværre var det også det eneste band der havde problemere med lyden dernede.
Forsanger Cam Pipes synger falset, som efter min mening lyder aldeles fremragende.

Ingen kommentarer: